Forum MaTioW Strona Główna MaTioW
MaTioW forum dla ciebie :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

O Counter-Strike 1.6

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MaTioW Strona Główna -> Counter-Strike
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatioW
Administrator
Administrator



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:04, 05 Lut 2006    Temat postu: O Counter-Strike 1.6

Wstęp
Counter-Strike został wydany przez Gooseman'a i Cliffe'a 19 czerwca 1999 roku i od tego czasu jest wciąż ulepszany. CS jest modyfikacją (MOD'em) wspaniałej gry jaką jest Half-Life, a właściwie jego trybu Multiplayer. Wysiłki autorów skupiły się na zbudowaniu klimatu dwóch walczących ze sobą drużyn: Terrorystów (Terrorists) i Anty-Terrorystów (Counter-Terrorists).
Co w takim razie różni CS od innych gier wieloosobowych ? Przede wszystkim większy realizm! W porównaniu na przykład z serią gier Quake, w CS nie znajdziemy porozrzucanych apteczek, amunicji i powerupów. Wszelki>ekwipunek i broń , potrzebną w trakcie rozgrywki, gracz musi kupić za zarobione pieniądze. Można tego dokonać przez wykonanie zadania (podłożenie bomby, uratowanie zakładników, zabicie VIP'a etc.), oraz zabijanie przeciwników.


Drużyny w Counter-Strike

* Terrorists (terroryści)

* Counter-Terrorists (antyterroryści)


Tryby rozgrywki:

1. Hostage Rescue (odbicie zakładników).

Ten tryb rozgrywany jest na mapach cs_xxxxx. Zadaniem antyterrorystów (CT) jest odbicie zakładników przetrzymywanych w bazie terrorystów (T) i doprowadzenie ich do punktu ratunkowego. Terroryści natomiast muszą im w tym przeszkodzić. Rozgrywka kończy się w momencie, gdy CT uwolnią wszystkich zakładników, któraś z drużyn straci wszystkich graczy lub skończy się czas przeznaczony na rozgrywkę.

2. Bomb / Defuse (podłożenie / rozbrojenie bomby)

Akcja rozgrywki toczy się na mapach de_xxxxx, a główną rolę odgrywają terroryści. Mają oni za zadanie przedrzeć się do wyznaczonego miejsca, w którym muszą podłożyć bombę. Oczywiście CT będą im w tym przeszkadzać. Rozgrywka kończy się w momencie wybuchu bomby, rozbrojeniu jej przez CT, stracie wszystkich graczy przez jedną z drużyn lub skończeniu się czasu.

3. Assassination (zamach).

Areną działań są mapy as_xxxxx. Jeden z graczy CT staje się VIPem, którego reszta drużyny musi eskortować do specjalnego punktu ewakuacyjnego. Zadaniem T jest zabicie VIPa a jest ono utrudnione, ponieważ mogą oni kupić jedynie niektóre rodzaje broni. Rozgrywka kończy się gdy VIP bezpiecznie dotrze do punktu ewakuacyjnego, T zabiją VIPa, drużyna straci wszystkich graczy lub czas rozgrywki zostanie przekroczony.

4. Escape (ucieczka).

Ten tryb został oficjalnie wycofany w CS beta 7.0, jednak możliwość gry pozostała. Miejscem tego rodzaju rozgrywki są mapy es_xxxxx. Zadaniem terrorystów jest ucieczka z terenu działań do wyznaczonego punktu. Nie jest to łatwe, gdyż T nie mogą kupować broni - jedyną możliwością jej zdobycia jest odnalezienie miejsca, w którym broń jest składowana. CT muszą oczywiście powstrzymać T przed ucieczką. Rozgrywka kończy się gdy połowa graczy T ucieknie, CT powstrzymają (zabiją) większość terrorystów, jedna z drużyn straci wszystkich graczy lub skończy się czas. Po 8 rozgrywkach w tym trybie, role się odwracają.


Taryfikator, czyli za co kasa

AKCJA PRZYCHODY/STRATY

Uratowanie zakładnika $1000 dla ratującego, $150 dla kolegów z drużyny

Zabicie zakładnika -$1500 dla strzelca

Dotknięcie zakładnika $150 dla dotykającego, po $100 dla kolegów z

grupy
Zabicie przeciwnika $300 dla strzelca

Odstrzał kolegi z drużyny -$3300 dla strzelca

Wygrana Terrorystów przez detonację bomby $2750 dla każdego Terrorysty

Wygrana przez eliminację na mapie cs_xxx $2000 dla każdego z wygranej drużyny

Wygrana przez eliminację na mapie de_xxx $2500 dla każdego z wygranej drużyny

Wygrana CT przez rozbrojenie bomby $2750 dla każdego CT

Wygrana CT przez uratowanie zakładników $2000 dla każdego CT + premie (patrz niżej)

Premia za przetrwanie zakładnika $150 dla każdego drużynie

Premia za uratowanego zakładnika $250 za głowę dla wszystkich CT
P
o przegranej (na start w następnej) $1400 na głowę

Po 3 przegranych pod rząd (na odbicie się od dna) $1400 + $500 za

rundę (max $2900) na głowę

Opracował: JoleKK


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Moderator
Moderator
Moderator



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:02, 17 Lut 2006    Temat postu: Re: O Counter-Strike 1.6

Counter-Strike 1.6 gra sieciowa LanParty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 20:02, 07 Mar 2007    Temat postu:

These girls are mad!
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MaTioW Strona Główna -> Counter-Strike Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin